Úřední deska
Povinně zveřejňované informace vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, strukturované podle vyhlášky č 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu, v aktuálním znění:
1. Název:
Základní umělecká škola Zlín – Jižní Svahy
2. Důvod a způsob založení:
Rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č. j.14691/2001-14 ze dne 30. března se příspěvková organizace Základní umělecká škola Zlín – Jižní Svahy stává s účinností od 1. 4. 2001 příspěvkovou organizací Zlínského kraje.
Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování základního uměleckého vzdělávání. Předmět činnosti organizace je vymezen zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy.
Organizace je zřízena na dobu neurčitou.
Zřizovatel:
Krajský úřad Zlínského kraje , Odbor školství, mládeže a sportu
třída Tomáše Bati 21
761 90 Zlín
http://www.kr-zlinsky.cz/
3. Organizační struktura:
4. Kontaktní spojení:
4.1 Kontaktní poštovní adresa:
Základní umělecká škola Zlín – Jižní Svahy
Okružní 4699
760 05 Zlín
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu je shodná s poštovní adresou.
4.3 Úřední hodiny:
- Pondělí 15.00 – 17.00
- Úterý —
- Středa 13.00 – 16.00
- Čtvrtek —
- Pátek 13.00 – 16.00
Jednání mimo úřední hodiny je možno domluvit telefonicky. Tel: +420 603 753 671.
Během letních prázdnin prosím volejte na tel. číslo +420 734 446 001, popř. +420 603 753 671.
Kvůli čerpání dovolených bude docházet ke změnám úředních hodin.
4.4 Telefonní čísla:
Mgr. Andrea Šopíková
ředitelka školy
Telefon: +420 577 143 767
Další telefonní čísla: kancelář +420 734 446 001
4.5 Adresa datové schránky:
vypvqfw
4.6 Adresa internetové stránky:
4.7 Adresa e-podatelny:
4.8 Další elektronické adresy:
Andrea Šopíková
ředitelka školy
E-mail: reditel@zusokruzni.cz
Lucie Krupíková, DiS.
zástupkyně ředitele
E-mail: zastupce@zusokruzni.cz
Marcela Kadlčáková
účetní
E-mail: kancelar@zusokruzni.cz
Pověřenec pro GDPR
poverenec.oou@zusokruzni.cz
5. Případné platby lze poukázat:
Komerční banka 202 33 661/0100
6. IČ: 00226327
7. DIČ: škola není plátcem DPH
8. Dokumenty:
8.1 Školní řád
Školní vzdělávací program
Výroční zpráva o činnosti školy
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace:
U každé žádosti ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.
Žádosti lze podat:
a) Ústně: Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti na sekretariátu školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.
b) E-mailem: na adresu info@zusokruzni.cz. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
c) Písemně: na adresu školy – Základní umělecká škola Zlín – Jižní Svahy. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
10. Příjem žádostí a dalších podání:
Podat žádost, stížnost, předložit návrh, podnět nebo jiné dožádání lze prostřednictvím sekretariátu řediteli školy písemně nebo ústně v úředních hodinách po předchozí domluvě.
11. Opravné prostředky:
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje. Adresa: Školský odbor Krajského úřadu Zlínského kraje, Tř. Tomáše Bati 22, 760 01 Zlín. Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitele školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.
12. Formuláře:
Formuláře pro administrativní záležitosti, zájemce o studium jsou v tištěné podobě na sekretariátu školy nebo na webových stránkách školy.
13. Popisy postupů-návody pro řešení životních situací:
http://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/196/201/
14. Předpisy:
14.1 Nejdůležitější používané předpisy:
Přehled školských předpisů na MŠMT – http://www.msmt.cz/
přehled školských předpisů – http://www.zkola.cz/Stranky/zkola.aspx
14.2 Vydané právní předpisy:
Školní řád– v tištěné podobě ve vchodu školy a na webových stránkách školy
15. Úhrady za poskytování informací:
15.1 Sazebník úhrad nákladů vynaložených v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
A.
- Za každou půl hodinu výkonu, tj. jednání, vyhledávání informace,
zpracování, kopírování v rozmnožovně Kč 150,- - Za pořízení jedné strany kopie A4 Kč 1,-
oboustranné kopie A4 Kč 2,-
jedné strany kopie A3 Kč 3,-
oboustranné kopie A3 Kč 4,- - Za odeslání informace na adresu udanou žadatelem: dle sazebníku České pošty
- Přirážka za doporučenou zásilku ke všem sazbám Kč 12,-
- Přirážka za zaslání informace na dobírku Kč 12,-
B.
Žadatel při podání žádosti a jejím zaevidování uhradí zálohu ve výši maximálně 75% na úhradu předpokládaných nákladů podle bodu A.1 a 2. Záloha je splatná při podání ústní žádosti o informaci v kanceláři školy v úředních hodinách v hotovosti. U písemně podané žádosti je záloha splatná do 3 dnů po obdržení výzvy k zaplacení, zaslané školou žadateli buď v hotovosti v kanceláři školy nebo zaslanou složenkou nebo převodem na bankovní účet s vedením variabilního symbolu uvedeného na složence. Škola provede vyúčtování zálohy v závislosti na skutečně vynaložených nákladech spojených s vyhledáním informací a sdělí výslednou částku žadateli nejpozději ve lhůtě pro poskytnutí informace podle §14 odst.3 písm.c), s přihlédnutím k ustanovení §20 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb. Žadatel uhradí vyúčtovanou částku buď v hotovosti při převzetí informace nebo převzetím informace zaslané doporučenou zásilkou.
Záloha se při odmítnutí dobírky nevrací, je použita na úhradu vzniklých nákladů při vyhledávání a kopírování vyžádané informace.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
16. Licenční smlouvy:
16.1 Vzory licenčních smluv:
Škola nemá uzavřeny licenční smlouvy.
16.2 Výhradní licence:
Škola nemá uzavřeny licenční smlouvy.
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
Škola v roce 2012 nepodávala žádné informace dle výše uvedeného zákona.
Škola v roce 2011 nepodávala žádné informace dle výše uvedeného zákona.
18. GDPR:
kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů na základě čl. 37 odst. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů):
- Renata Pekařová
- ZUŠ Zlín-Jižní Svahy, Okružní 4699, Zlín 760 05
- 734 446 001
- info@zusokruzni.cz (výhledově poverenec.oou@zusokruzni.cz)